7 maja 2021
Od 10 maja nowe zasady organizacji pracy Urzędu Miasta w Iławie.

Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Iławy nr 120-17/2021 z dnia 5 maja w sprawie czasowej zmiany godzin obsługi interesantów w Urzędzie Miasta Iławy w związku z wprowadzeniem szczegółowych rozwiązań z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.

Od 10 maja 2021 r. wprowadzone zostają następujące zmiany:

  • rekomendowane jest załatwianie wszelkich spraw drogą elektroniczną; interesanci przyjmowani są w godzinach pracy Urzędu ( tj. w poniedziałek od godz. 8:00 do godz. 16:00, wtorek - piątek od godz. 7:15 do godz. 15:15);
  • zaleca się, aby interesanci umawiali wizyty telefonicznie lub mailowo z wybranym pracownikiem ,w celu zwiększenia bezpieczeństwa i sprawniejszej obsługi.
  • Wykaz numerów telefonicznych
  • Urząd Stanu Cywilnego pracuje w godzinach 8:00-14:00 (obowiązuje telefoniczne lub mailowe umówienie się na wizytę);
  • Kasa Urzędu Miasta Iławy pozostaje zamknięta do odwołania. Wszelkie płatności należy dokonywać przelewem na rachunek bankowy Bank Milenium SA nr: 02 1160 2202 0000 0000 7045 2838;
  • interesanci zobowiązani są do zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji rąk oraz unikania przebywania w grupach;
  • pracownicy urzędu prowadzą rejestr spotkań z interesantami, do którego konieczne jest podanie danych osobowych oraz adresu.

W skrócie


Pytanie do burmistrza


Zapytaj burmistrza Zadaj pytanieZobacz odpowiedzi
pogoda.net