22 marca 2021
Od 22 marca zmiany w organizacji pracy Urzędu Miasta w Iławie.

Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Iławy od poniedziałku, 22 marca br. wprowadzone zostały zmiany w funkcjonowaniu ratusza i obsługi interesantów w związku z trwającą pandemią COVID-19. Dla zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców, profilaktycznie wprowadzone zostaną dodatkowe środki ostrożności w Urzędzie Miasta Iławy.

Oto najważniejsze zmiany:

  • rekomenduje się załatwianie wszelkich spraw urzędowych drogą elektroniczną (za użyciem maila lub e-PUAP) lub telefonicznie,
  • interesanci przyjmowani będą w godz. 11:00- 15:00 (Urząd Stanu Cywilnego w godz. 8:00- 14:00) tylko po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie,
  •  pracownicy merytoryczni będą wzywani do Kancelarii po umówionego wcześniej interesanta. Pracownik merytoryczny zobowiązany jest do obsługi interesanta na swoim stanowisku pracy lub w holu na parterze.
  • Kasa Urzędu Miasta Iławy zostaje zamknięta do odwołania. Sugerujemy dokonywanie płatności przelewem na rachunek bankowy Bank Millennium S.A. Nr 02 1160 2202 0000 0000 7045 2838.
  • Bezpośrednie spotkania z Burmistrzem zostają ograniczone, osoby umówione będą informowane telefonicznie.

Zasady obowiązujące interesantów:

  1. Obowiązkowy jest pomiar temperatury termometrem bezdotykowym oraz dezynfekcja rąk. (W przypadku temperatury powyżej 38oC osoba nie będzie wpuszczona do budynku).
  2. Zasłanianie nosa i ust, zachowanie bezpiecznej odległości od rozmówcy.
  3. Spotkania umówione interesantów z pracownikami urzędu będą rejestrowane, wpisywane będą dane osoby wchodzącej do urzędu (imię, nazwisko, adres).

 

Adres mailowy do korespondencji um@umilawa.pl

Telefon do Punktu Obsługi Interesanta 89 649 01 01.

Wykaz telefonów do poszczególnych wydziałów i pracowników.

Pliki do pobrania:

W skrócie


Pytanie do burmistrza


Zapytaj burmistrza Zadaj pytanieZobacz odpowiedzi
pogoda.net