4 listopada 2020
Od 3 listopada zmiany w organizacji pracy Urzędu Miasta w Iławie.
Zgodnie z Zarządzeniem Burmistrza Miasta Iławy od wtorku, 3 listopada br. wprowadzone zostaną zmiany w funkcjonowaniu ratusza i obsługi interesantów w związku z trwającą pandemią COVID-19. Dla zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców, profilaktycznie wprowadzone zostaną dodatkowe środki ostrożności w Urzędzie Miasta Iławy. Oto najważniejsze zmiany:
Strefa otwarta dla interesantów: Strefa z ograniczeniami w obsłudze interesantów: pracownicy merytoryczni będą wzywani do Kancelarii po umówionego wcześniej interesanta. Pracownik merytoryczny zobowiązany jest do obsługi interesanta na swoim stanowisku pracy lub w holu na parterze. • Kasa Urzędu Miasta Iławy jest otwarta w godzinach 11:00- 15:00. Aby zachować bezpieczne odległości pomiędzy interesantami stojącymi w kolejce do Kasy Urzędu Miasta, będą wpuszczane max. 3 os. jednocześnie. Nadal zaleca się dokonywanie płatności przelewem na rachunek bankowy Bank Millennium S.A. Nr 02 1160 2202 0000 0000 7045 2838. • Bezpośrednie spotkania z Burmistrzem zostają ograniczone, osoby umówione będą informowane telefonicznie. Zasady obowiązujące interesantów:
Szczegółowe dane kontaktowe pracowników Urzędu Miasta Iławy znajdują się na stronie internetowej: www.bip.ilawa.pl oraz www.ilawa.pl/komunikaty Pliki do pobrania:
|
W skrócie
Pytanie do burmistrza
